LIFESTYLE Uroda

NIVEA BADANIE „KONIEC KOMPROMISÓW”, SIERPIEŃ 2016

NIVEA BADANIE „KONIEC KOMPROMISÓW”, SIERPIEŃ 2016
NIVEA przy wsparciu Agencji Badawczej ARC Rynek i Opinia oraz użytkowniczek Klubu Moja

Data publikacji: 2016-10-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NIVEA BADANIE „KONIEC KOMPROMISÓW”, SIERPIEŃ 2016
Kategoria: LIFESTYLE, Uroda

NIVEA przy wsparciu Agencji Badawczej ARC Rynek i Opinia oraz użytkowniczek Klubu Moja NIVEA

NIVEA BADANIE „KONIEC KOMPROMISÓW”, SIERPIEŃ 2016 LIFESTYLE, Uroda - NIVEA przy wsparciu Agencji Badawczej ARC Rynek i Opinia oraz użytkowniczek Klubu Moja NIVEA

Respondentki: 1301 Polek, 91% z nich w wieku 15-44

Sytuacje kompromisowe – wymagające rezygnacji z jednej codziennej czynności kosztem drugiej – dotyczą niemal wszystkich Polek uczestniczących w badaniu. 96% z nich deklaruje, że zdarza im się stać przed koniecznością dokonania takiego wyboru.

Do czynności, z których Polki rezygnują najczęściej należą przede wszystkim:

uczestniczenie w wydarzeniach kulturalnych (58%),
chwila tylko dla siebie (52%),
aktywność fizyczna (50%).

Najrzadziej rezygnują z opieki nad dziećmi (5%) oraz z codziennej higieny (4%).

Dlaczego Polki stają przed koniecznością pójścia na ustępstwo? Jako powody podają:

Brak czasu (61%),
Zmęczenie (50%),
Konieczność bycia punktualną (30%),
Brak motywacji (29%).

Konieczność pójścia na kompromis wywołuje u badanych raczej negatywne, niż pozytywne emocje. Najczęściej wskazywanymi były:

Dyskomfort,
Złość,
Smutek.

Ze stwierdzeniem, że skuteczność ochrony przed potem oraz łagodność dla skóry pod pachami to dwie wykluczające się cechy dezodorantów lub antyperspirantów zgadza się jedynie blisko 1/5 respondentek. Jednakże zdecydowana większość (88%) zdecydowanie chciałaby, aby ich dezodorant lub antyperspirant łączył w sobie te dwie cechy.

 

Badanie przeprowadzono w okresie 12-19.08.2016 roku w Polsce, na grupie 1301 kobiet. Ankieta internetowa składająca się z pytań zamkniętych jednokrotnego i wielokrotnego wyboru oraz jednego pytania otwartego..

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
NIVEA BADANIE „KONIEC KOMPROMISÓW”, SIERPIEŃ 2016 LIFESTYLE, Uroda - NIVEA przy wsparciu Agencji Badawczej ARC Rynek i Opinia oraz użytkowniczek Klubu Moja NIVEA
Hashtagi: #LIFESTYLE #Uroda

A to już wiesz?  Lepiej to wiedzieć, zanim kupisz perfumy

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy