Łabędź

Mercure Fashion Night by Mario Menezi w Krakowie

Mercure Fashion Night by Mario Menezi w Krakowie
Warszawa, 20 lutego 2018 r. Informacja prasowa Mercure Fashion Night by Mario Menezi w Krakowie! Moda, styl i design połączone w ponadczasową całość – przed

Warszawa, 20 lutego 2018 r.

Informacja prasowa

Mercure Fashion Night by Mario Menezi w Krakowie!

Moda, styl i design połączone w ponadczasową całość – przed nami kolejna odsłona wyjątkowego cyklu pokazów Mercure Fashion Night we wnętrzach hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Specjalnie zaprojektowaną na tę okazję kolekcję zaprezentuje ultrakobieca marka – Mario Menezi. Pokaz odbędzie się już 8 marca, w Dzień Kobiet. Galę poprowadzi dziennikarz Mateusz Hładki.

Mercure with fashion
Mercure Fashion Night to cykl ekskluzywnych wydarzeń, których celem jest promowanie polskich projektantów poprzez łączenie mody ze sztuką użytkową i designem. Zapoczątkowany w 2016 roku projekt obejmuje unikalne pokazy mody, a najbliższy z nich odbędzie się w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto we współpracy z atelier Mario Menezi. Nie jest to przypadkowe połączenie. Nowoczesność i stylowość prezentowana przez Mario Menezi to wartości, które naturalnie wpisują się w filozofię marki Mercure, stawiającej na niebanalny design wnętrz powstających w harmonii z ludźmi i miejscami.
Marka Mario Menezi od blisko 20 lat tworzy w Polsce modę na najwyższym poziomie w segmencie krawiectwa miarowego. Jej założyciele, Dorota i Dariusz Pieniak kultywują sztukę tradycyjnego włoskiego krawiectwa, które łączy w sobie element wysublimowanego smaku, włoskiej finezji oraz koncentracji nad detalem. Atelier przygotowuje kreacje dla największych gwiazd polskiego show biznesu, m.in. dla Beaty Kozidrak, Kingi Rusin czy Anny Dereszowskiej.
Piękno nie jedno ma imię
Kolekcja, która zostanie zaprezentowana 8 marca podczas Mercure Fashion Night powstała specjalnie na tę okazję. Dedykowana jest kobietom poszukującym nowych doznań, zarówno na płaszczyźnie zawodowej, jak również w życiu prywatnym. Składają się na nią 3 wyjątkowe, kobiece linie: business, koktajl oraz kreacje wieczorowe. Każda z nich pasuje do innej sfery życia, łącząc w sobie seksapil, romantyzm, najlepszej jakości tkaniny i nowoczesne wzornictwo.
Kobieta Mario Menezi posiada swój wyrazisty styl i charakter, dlatego prezentowane kreacje idealnie połączą się z wnętrzami nowoczesnego, powstałego w 2016 roku, hotelu Mercure Kraków Stare Miasto, oddającego duszę krakowskiego klimatu i dobrego smaku.
Partnerzy
O odpowiednią oprawę pokazu zadbają Partnerzy wydarzenia. Pierwszym z nich jest ALTRA DEA, młoda polska marka biżuterii modowej tworzonej z myślą o podkreślaniu złożonej kobiecej osobowości. Partnerem pokazu jest również marka PRIMAMODA, która w swojej ofercie posiada włoskie obuwie damskie oraz męskie z najwyższej jakości skór, a także modne torebki i akcesoria. To właśnie PRIMAMODA w trakcie pokazu ozdobi stylizacje modelek. Wśród Partnerów znajduje się także firma GATTA, która od kilkudziesięciu lat wspiera polskie kobiety wysokiej jakości bielizną, ubraniami, rajstopami oraz dodatkami. Marka ESTÉE LAUDER, jedna z najbardziej uznanych firm kosmetycznych na świecie, zadba natomiast o perfekcyjny makijaż modelek.
Hotel inspirowany historią
Mercure Kraków Stare Miasto to nowoczesny hotel usytuowany w samym sercu stolicy małopolski. Swoim gościom oferuje 198 przestronnych, wygodnych pokoi o wysokim standardzie. Wystrojem oddaje krakowski styl i klimat. Przykładem tego są m.in. fotele przypominające królewski tron, złote lampy nawiązujące designem do królewskich koron, dywany przypominające arrasy, a także posadzka w lobby, wykonana na wzór tej znajdującej się na Wawelu. W recepcji wita gości multimedialny portret Barbary Radziwiłłówny, który co kilkanaście minut ożywa, zabierając ich na wędrówkę po Krakowie. Atrakcją jest też brand wall marki Mercure, czyli czterometrowa ściana w nowoczesnym lobby z wydrukowanymi w technologii 3D kopiami Głów Wawelskich. Hotelowa Restauracja Winestone, to jedyne takie miejsce w Krakowie, gdzie Goście mają możliwość zasmakowania dań kuchni regionalnej czy międzynarodowej.

A to już wiesz?  SOFITEL WROCLAW OLD TOWN ZAPRASZA NA WYJĄTKOWĄ WYSTAWĘ. POWSTAŁA WE WSPÓŁPRACY ZE SZKOŁĄ ARTYSTYCZNEGO PROJEKTOWANIA UBIORU

****
O Mercure
Sieć Mercure grupy AccorHotels zaprasza do wyjątkowych, inspirowanych lokalnie hoteli.
Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata. Mercure to ponad 750 hoteli w 58 krajach, idealnie usytuowanych w centrach miast, nad morzem lub w górach.
Grupa AccorHotels to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4200 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencji na całym świecie.
mercure.com| accorhotels.com |#MercureFashion
O Grupie Hotelowej Orbis:
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca ponad 20 500 pokoi w 126 hotelach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, adagio, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.
O AccorHotels
AccorHotels jest wiodącą na świecie grupą hotelową działającą na rynku turystyki i usług lifestylowych, która proponuje podróżującym innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Grupa oferuje wyjątkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4200 hotelach, kurortach, rezydencjach i 10 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels działa w 95 krajach korzystając ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli, prowadząc działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels znajdują się luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul – światowego lidera usług concierge.
Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem liczącym ponad 250 000 pracowników realizuje ważną, głęboko zakorzenioną w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany” (Feel Welcome). Goście cenią sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels.
Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowiązań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniają się do osiągania zrównoważonego wzrostu.
Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).
Informacje i rezerwacja: accorhotels.group lub accorhotels.com
Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook.

A to już wiesz?  Nowości w jesienno-zimowej kolekcji Merrell

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy